ثبت برند سفید کننده

ثبت برند سفید کننده و شوینده ها و ثبت برند لوازم بهداشتی چه مراحلی دارد و چه مدارکی مود نیاز است؟

هزینه ثبت برند تجاری چقدر است ؟ با ما همراه باشید. شاید هنگام استفاده از لباس های سفید بطور تصادفی لکی بر روی آن ایجاد شود بنابراین از بین بردن این لکه ها کار آسانی نیست و موادی بنام سفید کننده به شما کمک خواهد کرد تا این لکه ها را از بین ببرید شاید حتی این ماده را از طریق تبلیغات با نام های متفاوت شنیده باشد در واقع این نام ها همان برندی است که صاحبان آن برای شناسایی مواد خود به عموم ثبت نموده اند اگر تصمیم دارید فعالیت خود را در این زمینه شروع نمایید بیش از هر چیزی علامت تجاری خود را به ثبت رسانید. حال شاید برایتان این سوال پیش آید که برند خود را چگونه به ثبت برسانید و اصلا مراحلی که باید طی نماییم چه می باشد. اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا بطور مفصل می خواهیم راجع به این موضوع بحث نماییم.

ترکیبات سفید کننده چه موادی هستند و در محیط پیرامون از آن چه استفاده ای می کنند؟

مایع سفید کننده برای اولین بار توسط برتوله در ژاول پاریس تولید شد که علاوه بر سفیدکننده و وایتکس به آن ژاول نیز گفته می شود. ژاول محلولی است که برای سفید کردن، گنایی و بوزدایی استفاده می شود. ماده سفیدکننده و یا همان وایتکس ماده ای معدنی است که دارای خاصیت بازی می باشد این ماده سمی بوده و رنگ آن مایل به زرد می باشد که دارای بو و طعمی تند است. این ماده را از دمیدن گاز کلر درمحلول سدیم هیدروکسید تهیه می‌ کنند و به دو دسته کلری و غیر کلری تقسیم شده است که هر دو جز مواد شیمیایی به حساب می آید. در سال ۱۹۲۲ اولین سفید کننده ای که وارد بازار شد بنام کلراکس بود که طرفداران بسیاری به خود جذب نمود اما قابل ذکر است که در ایران این نام به نام وایتکس است که در ایران توسط رضا عطارچی تهرانی در ایران با نام وایتکس تولید شد. از مایع سفیدکننده در صنایع کاغذ، صنایع بهداشتی، صنایع نساجی، صنایع مقوا و غیره استفاده می شود.

موارد استفاده از ترکیبات سفیدکننده به شرح زیر می باشد:

-پاک کردن لکه روی لباس
-سفید کردن لباس
-ضدعفونی در خانه بخصوص حمام
-حذف و گنایی قارچ
-ضدعفونی کردن سبزی‌ها
-و بسیاری از موارد دیگر.

برند چیست و شرایط و مدارک آن چه می باشد؟

برند به لوگو، نماد، شکل و یا عبارتی گفته می شود که باعث تمایز بین محصولات می شود که نام برند انتخابی شما باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:
-برند باید نشانه ای از هدف محصول، کیفیت، منافع و غیره باشد.
-برند باید ساده و جذاب باشد.
-موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.
-برند باید مشخص و دقیق باشد.
-نام برند باید جدید باشد.
-نام برند باید کوتاه، ساده و قابل خواندن باشد.
-نام برند نباید به چندین گونه تلفظ شود.
-نام برند نباید تقلیدی باشد.
-برند باید دارای صدای لذت بخش در هنگام شنیدن باشد.
-نام تجاری که از لغت فارسی استفاده شود معنای آن در لغت نامه دهخدا باید باشد.
-نام برند باید مورد تایید قانون باشد.
-نام برند باید گونه ای باشد که منجر به فروش شود.

مزایایی که پس از

ثبت برند از آن بهره مند می شوید به شرح زیر است:

-اطمینان از همکاری بین شرکت ها، بخش ها، محصولات و خدمات
-تولییدکننده نیازهای مهم مشتری را به عنوان هدف قرار می دهد.
-شرکت در مناقصات داخلی و خارجی
-افزایش خدمات و شناسایی بهتر برای محصولات آینده
-افزایش اعتماد بنفس صاحبان
-از سهام برند حفاظت می شود.
-شناسایی و امکان دید محصولات در بازار
-هزینه های بازاریابی کاهش پیدا می کنند.
-آسان نمودن فروش و آگاهی بیشتر مشتری از محصولات
-تمایز بین محصولات
-اخذ وام آسان تر می شود.
-نام گذاری و انتقال پیام برند

مدارک لازم جهت ثبت برند برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیاز است که هر یک به شرح زیر می باشد:

اشخاص حقوقی:
-کپی مدارک شناسایی مدیر عامل
-کپی و اصل مجوزهای گرفته شده
-ارائه تصویر علامت مورد نظر در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر
-کپی کارت بازرگانی
-کپی از رومه تاسیس
-زمانی که مراحل توسط وکیل انجام شود متقاضی باید وکالتنامه ای را تنظیم نماید.
اشخاص حقیقی:
-کپی کارت ملی و شناسنامه
-کپی کارت بازرگانی
-کپی مجوز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت و فعالیت
برای بسته بندی محصول باید موارد زیر بر روی آن قید شود:
-سری ساخت
-نام و آدرس مؤسسه سازنده
-شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت
-مواد تشکیل دهنده
-نام محصول
-جمله ساخت ایران بر روی برچسب قید شود.
-وزن خالص
-تاریخ تولید و انقضا

مراحلی که باید برای ثبت برند طی نمایید به شرح زیر است:

-باید دو نسخه اظهارنامه تنظیم کنید.
-زمانی که لازم باشد باید از اداره مالکیت صنعتی استعلام دریافت نمایید.
-باید مدارک مورد نظر را به سازمان مربوطه ارائه دهید.
-در ابتدا باید به ثبت نام اولیه علامت تجاری بپردازید.
-باید بصورت حضوری خود شخص و یا وکیل به سازمان مربوطه مراجعه کرده و پرونده تشکیل دهد.
-در اولین رومه رسمی ثبت شود.
-تاییدیه آن برای ثبت علامت تجاری
-در رومه رسمی د.م ثبت شود.
-و در آخر گواهی صادر می شود که مدت اعتبار آن ۱۰ سال می باشد.

برای عملی کردن و

ثبت برند آرایشی و بهداشتی ، به شما کمک خواهیم کرد تا امور ثبتیتان به بهترین نحو صورت گیرد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کنیم و به شما آگاهی کامل دهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه امور ثبت شرکت می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام با ثبت برند ترکیبات سفیدکننده همراه شما باشند و به انجام کارتان سرعت دهند.

همچنین جهت

استعلام هزینه ثبت شرکت کلیک کنید

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها